onsdag 27. juni 2012

Altså...

...jeg har en ønskeliste som  er en GOD del lengre enn det bankkontoen er. Å det er ikke alltid så lurt. Jeg har tusenvis av drømmer, og skulle aller helst hatt alt på en gang! Det jeg sitter å drømmer om akkurat NÅ er beige stue igjen, men fine hvite vinduer, dører og lister. Det hadde vi i den gamle leiligheten, og ja, jeg savner det faktisk. Nå er stuen og alt helt hvitt, og når alle møblene osv er hvite da i tillegg, kan det faktisk bli FOR hvitt. Tror stuen her hadde blitt dødsfin, om jeg malte den i samme fargen som vi malte i gamle leiligheten. Men jeg har bestemt meg for at litt variasjon sikkert bare er sunt, å at stuen her ikke kommer til å bli malt i noen som helst annen farge enn den som er her nå. Så kan jeg heller glede meg til beige stue den dagen vi flytter ut herfra, for da SKAL jeg ha det! Beige stue, med hvite detaljer, nydelig <3 Enn så lenge får jeg bare prøve å gjøre noe mer ut av det vi har, for jeg synes stuen er litt kjedelig, spesielt sofakroken. Brun sofa, lyst teppe og mørk brunt stuebord...hvite vegger og hvite gardiner, noen tips?

Litt av stuen i gamle leiligheten, med de fine, beige veggene! OG den fine sjenken som vi har måttet selge siden vi trengte en kommode med litt større plass! SOM jeg gleder meg til den dagen jeg kan få plass til alt jeg vil ha!


Sofakroken her hvor vi bor nå. Bildet ble tatt så snart vi hadde kommet oss i orden her, men jeg har egentlig aldri vært helt fornøyd. Det er ryddig, rent og fint, men føler det er noe som mangler, uten at jeg klarer å sette fingeren på hva det er. Vinduene er kjedelige, men siden vi har verdens mest idiotiske vindu, som man åpner innover, setter det en stor begrensning på dekorasjonen. Lampa og blomstene som står der nå, må vi flytte om vi skal åpne vinduet, så ikke de faller bak sofaen. Har prøvd å innføre litt farge i "spisestuedelen", med mintgrønne lys, men jeg klarer ikke helt å finne ut av om jeg liker det eller ikke. Føler jeg virkelig står helt fast, å at det er noe drastisk som må til! Spørsmålet er bare, HVA?

Nå skal jeg fortsette å drømme meg bort i alle verdens interiørblogger, mens jeg venter på at lillemann i magen skal finne veien ut:) Tror han liker seg litt for godt der inne! Men liker å tro på det legen sa i dag, "at han er nok ute til helga!"

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar