torsdag 14. juni 2012

Endelig!

Jeg er ENDELIG så og si ferdig med 1.året på sykepleier! Å det føles helt fantastisk! Jeg har, vel og merke en eksamen igjen, som jeg ikke har tatt enda. Men sett bort i fra den, så er jeg ferdig! Det er den største eksamenen jeg har igjen, å jeg skal egentlig ta den nå 25.juni. MEN det har jeg rett og slett ikke noe lyst til å gjøre. Jeg TRENGER disse tre ukene her, til å kunne fokusere KUN på meg selv, Mats og den lille i magen. Ingenting annet. Jeg vil faktisk være litt gravid også, og kunne stå opp om dagene, bare slappe av, kose meg og gjøre akkurat det jeg vil. Om det så er å sitte foran tven og se på serier hele dagen, så gjør jeg det, fordi jeg kan, og fordi det er "lov". 

Derfor skal jeg til byen i morgen, på 1.5 timers fotSPA hos Femina. Jeg gleder meg noe helt sinnsykt, det skal bli så deilig! Jeg er en person som liker å "ta vare på meg selv" om jeg kan kalle det det, og har fotspa for meg selv rett som det er. Men det er litt vanskelig nå med den store magen, så det er flere mnd siden sist gang jeg hadde lakkerte tånegler feks! Noe jeg er helt avhengig av å ha...så er det vel greit å føle seg litt fresh til fødselen å? Haha:p 


Endt skoleår ble velfortjent feiret med en iskaffe i sola!

Er det forresten noen som har en genial enkel måte å legge instagrambilder ut på bloggen på? Ser at det er mange bloggere som blogger instagram bilder hele tiden, men det er jo så tungvindt å koble til mobilen og legge bildene over hver eneste dag? Eller er det bare jeg som er dum?:p (godt mulig det er sistnevnte, for jeg klarer heller ikke skjønne meg på hverken iCloud ELLER iTunes, å jeg har iPhone...)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar