lørdag 28. april 2012

Baby!

Først og fremst så kommer ikke dette til å bli noen "babyblogg", eller "mammablogg" når den tid kommer. Jeg kommer til å fokusere på interiør, og foto. Men det er jo ikke akkurat å stikke under en stol, at lillegutt i magen allerede tar mye tid og tanker i hverdagen, og at mye allerede dreier seg om han. Så ett "baby" innlegg i ny og ne, kommer det nok helt sikkert til å bli! Spesielt i tiden fremover nå, hvor alt skal gjøres klart, så er det jo ekstra stas å vise frem alt som bare står her og venter på å bli brukt <3

En ting jeg virkelig har tenkt mye på i det siste, er hvordan jeg skal innrede rommet hans når den tid kommer. Å jeg vet akkurat hvordan det skal være! I begynnelsen skal han jo sove inne på rommet vårt, å der skal han nok sove helt til han vokser ut av den senga som får plass der inne. Så når han må bytte til stor sprinkelseng, så må han også bytte rom. Siden jeg er student, er jeg avhengig av å ha en "studie" plass, hvor jeg kan lese og gjøre oppgaver, og oppbevare alt skoleutstyret mitt. Derfor må jeg og lillegutt "dele rom". Rommet er ikke så veldig stort, å jeg skal prøve å gjemme vekk rotet mitt best mulig, og integrere det i gutterommet. Han skal likevel få ha mesteparten av rommet, og det skal være såååå fint!!! Et rom han kan vokse i, ett rom for lek og morro. Ikke noe utstillingsrom, hvor alt er så nøye plassert og gjennomtenkt at det blir krise om han skulle røre noe. Har lagret mange inspirasjonsbilder på pcen i det siste for å si det sånn! Fargevalget er hvertfall lyseblått og limegrønt, å det er dødsfint sammen! (Å nei, jeg skal ikke innrede noe "stjernerom" som er så populært fortiden, å gutten skal heller IKKE hete Emil, eller Hugo for den del)


3 kommentarer:

  1. Hei!

    Beklager at jeg ikke har svart deg!
    Har sett kommentaren fra deg, men den druknet litt sammen med alle andre mailene med spørsmål og sånn..

    Jeg ser du har gjort om en del på bloggen, så da har du kanskje funnet svar andre steder eller evt. fått det til :)

    Jeg vil gjerne hjelpe om det er noe du lurer på.
    Men for å si kort;
    jeg lager headerene mine i photoscape og bruker en del CSS "koder" for å få malen slik jeg vil :)

    Om det er noe du vil ha hjelp til eller lurer på, så send meg en mail, da "glemmer" jeg deg ikke så fort ;)
    Hektiske hverdager jeg har, så jeg svarer så fort jeg kan :)

    amalie@fagerli.com

    Lykke til med baby og barnerom :)

    -Amalie

    SvarSlett
  2. Trivelig! Synes den kan inneholde litt baby i :)
    -Hege Anett

    SvarSlett
  3. Nei, det blir ikke noe baby her inne!:) Lillegutt skal ikke brettes ut over alt på nettet. Men noen babyinnlegg blir det nok, hvertfall ang. utstyr osv, viss jeg gidder! Blogglysten forsvant med eksamen, men den kommer vel tilbake så snart det nærmer seg eksamen igjen!:p

    SvarSlett