fredag 18. mai 2012

Konfirmasjonskort!

Min yngste søster og søskenbarnet mitt har begge vært konfirmanter nå i mai, og i den forbindelsen måtte jeg jo finne frem den kreative sjelen i meg selv og lage kort! Jeg har aldri LAGET skikkelige kort før, å jeg setter også temmelig høye krav til meg selv (noe alle som kjenner meg vet GODT). Når jeg først skal gjøre noe, skal jeg gjøre det skikkelig, å jeg vet som regel akkurat hvordan jeg skal ha det. Kortene har jeg planlagt helt siden jul, og jeg begynte på dem faktisk før vi flyttet (1.mars). De var endelig ferdig noen dager før konfirmasjonen, og jeg ble faktisk utrolig fornøyd! Enda skriveren ikke var helt på min side, å jeg måtte endre designet på innholdet av den grunn (den nektet å skrive ut på litt tykkere papir...) Inspirasjonen til kortene har jeg hentet fra bloggen katrinesting.blogspot.com, da hun brukte denne metoden når hun lagde takkekort for sønnen sin. Jeg lagret ett bilde på pcen, og tenkte at EN gang skal jeg lage ett slik kort! Men all ære til henne, for å lage en hel haug med slike kort! Det var mer enn nok jobb med å lage to!









Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar